فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌حیدریه گفت: ارتقای سطح بصیرت انقلابی، دینی و سیاسی از مهم‌ترین برنامه‌های عقیدتی سیاسی در سپاه است.
کد خبر: ۹۵۹۵۰۹۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت‌حیدریه، سرهنگ پاسدار علی یعقوبیان در نشست خبری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: در این هفته برنامه‌ها و نشست‌های عقیدتی و سیاسی مختلفی در سطح پایگاه‌های مقاومت و حوزه‌های بسیج محلات و دانش‌آموزی و دانشجویی با اهداف پیش‌بینی‌شده در حال برگزاری است.

 وی با اشاره به مهم‌ترین اهداف برنامه‌های عقیدتی سیاسی اعلام کرد: ترویج معارف ناب اسلامی، ارتقای سطح بصیرت انقلابی، دینی و سیاسی، ترویج فرهنگ جهاد و ایثار و همچنین ترویج گفتمان اندیشه‌های شهید مطهری از مهم‌ترین اهداف برنامه‌های این حوزه است.

 یعقوبیان در ادامه به مسئلهٔ روز فلسطین پرداخت و اذعان داشت: اراده و اقتدار مردم و نیروهای مسلح ایران هیمنهٔ پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست و اکنون موجب بیداری مردم در دنیا شده است خصوصاً قشر نخبه و دانشگاهی در آمریکا که به اعتراض علیه جنایات رژیم غاصب صهیونیستی قیام کرده‌اند.

 انسان‌های بزرگ مسیرشان را به سمت اهداف الهی پیش می‌برند

 ارتقای سطح بصیرت انقلابی و دینی هدف اصلی برنامه‌های عقیدتی سیاسی سپاه است

 در ادامه این نشست حجت‌الاسلام چهکندی نژاد، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تربت‌حیدریه عنوان کرد: انسان‌های بزرگ هیچ‌وقت ناامید نمی‌شوند و کم نمی‌آورند و مسیر را به‌سوی پیشبرد اهداف الهی طی می‌کنند.

 وی ادامه داد: یکی از آن انسان‌های بزرگ شهید مطهری است که از ویژگی‌های شخصیتی او می‌توان به اخلاص ایشان اشاره کرد که مصداق آیهٔ شریفهٔ ان الصلاتی و نسکی و محیای و مماتی لله رب العالمین است. او به‌هیچ‌عنوان به دنبال مطرح‌شدن و عناوین و القاب نبود.

 چهکندی نژاد در ادامه افزود: علامه شهید مطهری دارای غیرت و حساسیت دینی بسیار شدیدی بود. هرجا در محدودهٔ دین انحرافی می‌دید به پا می‌خواست و چه با سخنرانی و نوشتن و چه با تذکر مستقیم از دین در مقابل انحراف دفاع می‌کرد.

 وی مطرح کرد: شهید مطهری به معنای واقعی کلمه، نه از روی شعار به دنبال آزادی بیان بود. در انتهای کلاس‌های خود با تمام تمرکز به صحبت‌ها و انتقادات دانشجویان خود گوش می‌داد. او به دنبال نقد سازنده بود که از ثمرات آن شکوفایی ذهن‌های استدلالی و شکوفایی استعدادها است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار